• وبلاگ : کلام برتر
  • يادداشت : انتظار يعني...
  • نظرات : 1 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام بر مريدان مولا.هم مكلف به درخواست تعجيل فرجيم و هم شرمنده و روسياه از اين سوء حال.در اين صبح 5شنبه با زيارت و همنوائي با وبلاگ شما مديون شما شدم. اتشاالله هميشه ديدار و ياد شما مخاطب را به ياد خوبيها و ارزشها بياندازد.

    هر قافله اي آمد و بگذشت از اين راه جز موكب تو مانده دگر قافله اي نيست. التماس دعا

    + يا ثارالله 

    چه شب‌هايي كه در انتظار آمدنت روبروي پنجره انتظار مي‌نشينم و دست بر زير چانه مي‌زنم و به آن سوي پنجره مي‌نگرم تا شايد نقطه‌اي از دور نمايان شود و آن نقطه نوراني باشد .

    تو هماني كه هفت شهر عشق را كوچه به كوچه و كوچه‌هايش را منزل به منزل مي‌شناسي و از خيابان سبزش به انتهايي مي‌رسي كه آسمانش حكايت‌كننده يازده ستاره ديگر است و يازده ستاره نوراني كه هر كدام چراغ هدايت هزاران انسان خاموش بوده‌اند .

    اي اجابت‌كننده‌ي دردها ! ظهور تو بهار سبز زندگي ماست .

    من از خودم شرم دارم كه ادعاي عاشقي امام زمانم را دارم ولي هيچ كاري نكرده‌ام تا زود بيايد . مولاي من و آقاي من بيا تا برايت بگويم كه دست‌هايمان از تهي پر شده است . بيا تا بگويم كه سرماي سوزان ابليس در تمام وجودمان رخنه كرده است . مي‌دانم كه بر همه عالم ناظري اي حاضر غايب .

    اي مولا ! بيا كه بي تو بهار را صفايي نيست . بيا كه از خزان فراقت درخت اميد منتظران رو به خشكيدن است .

    اي سرو قد! هر جمعه كه مي‌آيد از شوق زير سايه‌ات آرام گرفتن بي‌قرارانه به نظاره آسمان مي‌نشينم ولي افسوس كه باز خورشيد جمعه‌ها بي تو غروب مي‌كند .

    كجايي اي آيت الهي تا با اشك‌هايم جان غربت را به اميد وصال بشويم . من اين جاده پرشيب خزان را همچون راه سعي صفا و مروه خواهم رفت تا به بهار زندگي برسم .

    يوسف زهرا ! ديدن چهره زيبايت را كدامين جمعه منتظر باشم كه بي تو زندگي، بي‌معنا دلها تاريك و سرد و چشم‌ها همه منتظرند و به اميد رسيدنت اي مسافر غريب در انتظاريم.

    سلام

    خوب بود به منم يه سر بزن

    باي

    سلام دوست عزيز.

    خيلي ممنونم از اينكه به وبلاگم سر زديد.

    ببخشيد كه دير به وبلاگتون سر زدم...

    واقعا پست زيبايي بود.براتون آرزوي موفقيت مي كنم.

    التماس دعا...خدانگهدار.

    اللهم عجل لوليك الفرج

    سلام دوست عزيز بهتره بگم استاد عزيز.اول از همه جشن هسته اي رو تبريك ميگم و همچنين سال جديد رو.اميدوارم بتونيم هميشه و در همه جا يك منتظر واقعي باشيم.به اميد هرچه زودتر ظهور مولايمان.موفق باشيد...يامهدي(عج)