mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2      >
 

سلام

پستتون رو خوندم خيلي خوب بود

اميدوارم هميشه موفق و عزيز باشيد

سالروز شهادت امام جعفر صادق عليه السلام رو تسليت ميگم.

امام صادق (ع) : مردم سه دسته اند : دانشمند و دانشجو و خاشاک روي آب (که هر لحظه آبش به جانبي برد ) مانند مردميکه چون تعمق ديني ندارند هر روز به کيشي گروند و دنبال هر صدائي برآيند.

پاينده باشي.

با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما دوست عزيز که در عرصه ي اطلاع رساني و خدمت به دين مي کوشيد؛

از شما درخواست مي کنم که در اسرع وقت به وبلاگ اسلام حقيقي سري بزنيد تا نتايج تحقيقات خود را در رابطه با دشمنان مهدويت با عنوان «فراماسونري: دجال آخرالزمان» خدمت شما ارايه نماييم .اميد است که کمکي هر چند کوچک به منتظران موعود عصر (عج) در رابطه با شناخت نشانه هاي ظهور شود. ان شا الله در اين مقاله ها خواهيد ديد که تشکيلات فراماسونري شباهت هاي اعجاب آوري با آن چه که در باب دجال در روايات اسلامي آمده است ، دارد که اين شباهت ها حتي شامل يک چشم بودن دجال، يهودي بودن او، فتنه در بيت المقدس و ... نيز مي شود که اين مسايل در قالب عکس ها و فيلم هاي بيشماري بيان شده اند. لطفاً در صورتي که مطالب مقالات را مفيد دانستيد ديگران را نيز به خواندن آن ها دعوت کنيد و يا اين مقالات را با حفظ امانت کپي نماييد. زيرا همان طور که خواهيد ديد متاسفانه وقت تنگ است و دشمنان اسلام تلاش دارند تا سال ???? حکومت جهاني شيطاني را تشکيل دهند. اين مساله اهميت اطلاع رساني هرچه سريعتر را بيشتر نشان مي دهد. پس لطفاً به ما در نشر اين مطالب ياري رسانده و بدانيد که ان شا الله ظهور نزديک است و با زمينه سازي نزديکتر مي شود.

تمامي مطالبي که در مقالات مي آيند مستند و جدي هستند و در اين مقالات از فيلم ها و عکس هاي متعددي استفاده شده است. بنابراين خواهشمنديم که در آن ها تامل بفرماييد.

لازم به ذکر است که در اين مقاله، به ترفند هاي فراماسونري در تشکيل حکومت جهاني شيطاني نيز پرداخته شده است که از جمله ي اين ترفند ها مي توان به پيشگويي هاي دروغين نوستراداموس، فيلم 300، نبرد کذايي آرماگدون و ... نيز پرداخته شده و ارتباط اين مسايل با فراماسونري نيز با اسناد و دلايل معتبر بيان شده است. بنابراين خواهشمنديم که همه ي بخش هاي مقاله را مطالعه فرماييد. پيشاپيش از سنگين بودن وبلاگ به دليل حضور عکس هاي زياد در مقالات، عذرخواهي مي نمايم.


با تشکر

خادم الامام (عج)

گفتي غزل بگو!چه بگويم؟مجال کو؟
شيرين من براي غزل شور و حال کو؟
.
پر ميزند دلم به هواي غزل ولي
گيرم هواي پر زدن ام هست بال کو؟
...................................قيصر امين پور
*********************************

السلام عليك يا بقية الله في ارضه

بسم رب الشهدا و المهدي(عليه السلام)

سلام عليكم

چرا ديد به دير به روز ميكنيد وبتون خيلي قشنگه انشاء الله موفق باشيد

راستي ميشه بهم خبر بديد كه چرا وبلاگ يا ابا صالح المهدي به روز نميشه ادرسشم اينه (گل خوشبو) . اگه ميدونيد يا تو وبم تو قسمت نظرات بنويسيد يا برام اف بذاريد

ممنون ميشم

التماس دعاي خير

يا مهدي ادركني

.... دلم گرفت ....اين از اون چيزايي که خواب رو از چشمات مي گيره. به اندازه تمام خستگيت دوباره خسته مي شي و تو نمي دوني و باز نمي دوني که چرا گاهي! نه خيلي وقتها اينقدر غافلي! چقدر از احوال اطرافيانت بي خبري ...و چقدر دوري ...
حضور عشق بيرنگ است بي تو
سزاي آينه سنگ است بي تو
براي عاشقانه پر ....

××××××××××××××××××××××××××××××
باز هم سلام دوست عزيز .
ممنون از اينکه به من سر ميزني و ممنون از اينکه هر بار که ميام مطالب قشنگي ميبينم .
مطلب چهارم در مورد ازدواج موقت رو نوشتم . خوشحال ميشم بياي و باز هم از نظرات زيبات برام بگي و اگر سوال يا موردي در اين موضوع داري بهم بگي.
منتظر حضور سبزت هستم.
يا علي
سلام و ممنون از حضورتون.ببخشيد دير شد.سرم شلوغ بود.وبلاگتون خيلي خوب و دلوازه.خيلي خوشم اومد.مطلبتونم كه دل مارو بيشتر شاد كرد.حجاب تفسير اسلام است چه براي زن و چه براي مرد.موفق باشيد و التماس دعا

سلام

خيلي بلاگ قشنگي داري بارها گفتم

ممنون مي شم اگه به بلاگ ما سري بزني و نظرت رو بگي

موفق باشي

در پناه حق يا علي

التماس دعا

چه قدرزيبا...

من همين قدر بگم كه حدود 5 ماهي ميشه سيستمم مشكل داشت نمي تونستم براي وبلاگاي تو پارسي بلاگ كامنت بزارم.. تا ديروز كه مشكل برطرف شد.. باز خيلي شرمنده

بسم رب المهدي (عج)

احساس مي کنم که تو رنجيده اي ز من

مولا جان بگو چه کار بدي ديده اي ز من ؟

سلام اي مهربان

خوبين انشاالله؟

منو که مي شناسين؟منتظر کوچکم.همون که دو ماه پيش تصادف کرده بودم رفتم بودم کما و بيمارستان بودم و شما براي شفام دعام کردين.

اگه برگشتم به اين دنيا يکي از مهمترين عواملش همين دعاهايي بود که براي سلامتيم شد.

حقيقت نمي دونم چه جوري از لطف بزرگي که در حقم کردين تشکر کنم . هر چي فکر کردم چيزي به ذهنم نرسيد که چه جوري از خجالتتون در بيام.تنها چيزي که به ذهنم رسيد اين بود که شما تا آخر عمر بر گردن من حق دارين و تا جايي که تو اين دنيا باشم و هر وقتي که به يه حال زيبايي با خدا رسيدم براي استجابت همه ي حاجاتتون و سلامتيتون دعا کنم.

مي دونم خيلي کمه. ولي چيز ديگه اي به ذهنم نرسيد... شرمنده

بازم تشکر مي کنم ازتون.

اگه اجازه بدين و قابل بدونين لينکت وبلاگتون به بخش دوستان وبلاگم اضافه کنم.اگه اجازه ميدين يه سري به ولاگم بزنين و بگين که من هر چه سريعتر اين کارو کنم.ممنون مي شم.

التماس دعا

سلام به برادر خوبم احمد آقا .

برادرم حرفهايت حرف دل من و هزاران ايراني و مسلمان ديگر جهان است .

خدا كند كه بدانيم كه اگر گلي مي كاريم به دورش حصار كنيم كه نا اهلان به او دست نزنند و خدا كند بچه هاي ما بدانند چه مي خواهيم و چه مي گوييم و اين همه فريب ظاهر بينان و ظاهر سازان را نخورند و به دلهاي ما خون نريزند و آه مولا را بر نياورند هر چند كه آنها مهربانند و مي بخشند اما خدا كند هيچ وقت دير آگاه نشويم كه شايد هرگز فرصتي پيش نيايد كه درستي را به جاي نادر ستي بنشانيم . موفق و سربلند باشيد .

سلام دوست عزيز...

با اجازه لينکتون کردم.

اگه شما هم اين لطف رو بکني ممنون ميشم.

يه سري به ماتم کده ما بزن

يا علي

[گل]

www.matam.2ir.ir
matam_info@yahoo.com

سلام دوست عزيز...

با اجازه لينکتون کردم.

اگه شما هم اين لطف رو بکني ممنون ميشم.

يه سري به ماتم کده ما بزن

يا علي

[گل]

www.matam.2ir.ir
matam_info@yahoo.com

سلام دستتون دردنكنه
   1   2      >