سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلام برتر

امام زمان(ع) , • نظر

عملت را عمل امام زمان (ع) قرار بده

آیت الله سید محمد باقر ابطحی فرمودند:شبی در عالم رویا دیدم فضای مابین قم و مسجد جمکران گویا تمام چمن زار است و دارای درختهای سبز که مهتاب بر آن می تابید و نهر های آب در آن جریان داشت .درختی را دیدم که دارای شاخه های بسیار جذاب و سرسبز و صدای روح بخشی از میان آن به گوش می رسید که به ذهنم خطور کرد صدای حضرت داود (ع) است . در وسط آن درخت جایگاهی بود که در آنجا آقایی نشسته و به نظرم آمد که این آقا حضرت ولی عصر (ع) است.

صحبتی را به میان آوردم و عهد و پیمانی بستم .سپس عرض کردم چه کنم که به شما تقرب پیدا کنم؟به زبان فارسی فرمودند:"عملت را عمل امام زمان قرار بده " من به خاطرم این معنی رسید

یعنی آنچه را به ذهنت می آید ببین اگر امام زمان بود عمل می کرد تو هم همان را عمل کن.به حضرت گفتم :این آرزوی من است . گفتم چه کنم که در این امر موفق باشم؟فرمودند :الاخلاص فی العمل .

از خواب بیدار شدم قلم و دفتر حاضر کردم و آن دو سوال و جواب را نوشتم و درباره اش فکر کردم .به نظرم آمد در جمله اول حقیقت تشیع که پیروی از امام به حق باشد نهفته و در جمله دوم راه موفقیت را که همان توحید ذاتی و عملی باشد را یافتم.این دو جمله توصیه حضرت بود که برای من و همگان عبرت است .