سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلام برتر

                              

خدایا: با زبانی که می بایست تو را سپاس بگویم حرفهای خوب بزنم دهها گناه انجام دادم. اگه بچه خردسالی منو ببینه بخاطر اون کمتر گناه می کنم ولی تنها که می شم از تو شرم نمی کنم احترام تو رو از یه بچه کمتر بجا می آرم. الهی العفووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

مولای یا مولای ،انت الغفور و انا المذنب و هل یرحم المذنب الا الغفور
 خدای من: تو بخشنده ای و من بنده گناهکار وآیا کسی بر بنده گناهکار رحم می کند جز خدای بخشنده؟


 

خدایا نمی دانم چی شده که مانند سابق تو شبهای احیا دلم نشکست و اشکم جاری نشد.شاید به خاطر جذابیت اینجاست که داره مرا از تو دور می کند. واقعا در مانده شدم.


 

ادعوک یا سیدی بلسان قد اخرسه ذنبه
 ای مولای من : تو را با زبانی می خوانم که از کثرت گناه لال گردیده .
خدایا :شاید مرا از درگاه لطفت رانده ای و یا اینکه دیدی من حق بندگیت را خوب به جا نمی آورم بدین سبب بر من غضب فرمودی
شاید هم دیدی شکر گزاری نعمتهایت را درست نکردم مرا محرومم کردی .


 

او لعلک لم تحب ان تسمع دعایی فباعدتنی  یا شاید دوست نداری دعایم را بشنوی و مرا از درگاهت رانده ای.یا شاید به خاطر بی شرم و حیاییم مجازاتم می کنی.

 خدایا لطف و کرمت بالاتر از این حرفهاست که بندگان مقصرت را به کیفر برسانی
انا یا رب الذی لم استحیک فی الخلا و لم اراقبک فی الملا
ای خدا: من همان کسی هستم که نه در خلوت از تو شرم کردم و نه در جمعیت مراقب اعمالم بودم.
انا الذی حین بشرت بها خرجت الیها اسعی
من همان کسی هستم  که وقتی خبر شاد کننده گناهی به او دادند سریع به سویش شتافتم.
 خدایا: من آن کسی هستم که مهلتم دادی توبه کنم ولی باز توبه شکستم و با این که گناهم را پوشاندی شرم و حیا نکردم.به ستاری و پرده پوشیت مغرور شدم به طوری که فراموشت کردم.ا


 

الهی اعنی بالبکا علی نفسی
خدایا مرا بر گریه به حال خودم یاری کن که سخت عمرم را به آرزوهای باطل از دست دادم.
 فیا مولای فرق بینی و بین ذنبی المانع لی من لزوم طاعتک
پس ای خدای مهربانم:بیا و بین من و گناهانم که مانع نزدیکی و طاعت تو می شود جدایی بیندازد.


التماس دعا


اللهم عجل الولیک الفرج

اللهم ارنی الطلعه الرشیده والغرة الحمیده

پروردگارا:تو مرا به حال خود‍‍،بیچاره و سرگردان رها ننمودی و عزیزترین عزیزانت را به سویم فرستادی.

بارالها،چگونه روزها را شب کنم و شب های تارم را به صبح برسا نم در حالیکه آن عزیز را نمی بینم ودر فراقش سرگردانم.

ای که مرا از هیچ در آوردی و راه راست را نشانم دادی،می دانم من باعث این فراق و جدایی شده ام و شرط رفاقت با او را به جا نیاوردم و او را از خود رنجاندم،چشمانش را پر از اشک و دیدگانش را منتظر نگاه داشتم تا به قلب مهربانش بگوید:باز هم صبر کن تا او بیاید.

ای معبود نخستین و آخرین،آیا می شود روزی را ببینم او مرا بخواند و مدال عبودیت به گردنم آویزد تا شب تار اسارتم در چنگال نفس پایان پذیرد؟

و ای یگانه بی همتا آیا شود روزی را ببینم که قلب رنجورش به م‍‍‍‍‍‍‍‍ٌژده فرجش شاد شود وما برای استماع سخنان دلنشینش گرداگرد او جمع شویم؟


سلام به دوستان خوبم

راستش از روز اول این وبلاگ را به نیت امام زمان شروع کردم .بعد فکرش که کردم دیدم خیلی از مشکلات امروز جامعه ناشی از عدم رضایت از وضعیت مالی خود افراد است .خود را کمتر از دیگران قلمداد کردن از مقوله مالی باعث شده بیماری های روحی نظیر افسردگی ودر نهایت  احساس ضعف و کم بینی در مقابل دیگران و بعضی مواقع اختلافات خانوادگی که  به جدایی و متلاشی شدن کانون گرم خانواده منجر شده  سراغ اینگونه افراد بیاید. ای کاش فقط در مسایل علمی و اعتقادی سعی می کردیم از دیگران عقب نیفتیم .به خدا همه زندگی امکانات رفاهی نیست بسیار افرادی در این کره خاکی به سر می برندکه با لقمه نانی ساده زندگی  را می گذرانند ولی هرگز حاضر نیستند خودشان را به خاطر مادیات در مقابل  دیگران خوار و ذلیل کنند . لذتی که از زندگی شرافتمندانه می برند خیلی ارزشمندتر از زندگانی کاخ نشینان است . بیایید قدر خود و نعمت هایی که آفریدگار مهربان در اختیارمان قرار داده به نحو احسن بدانیم..کاری نکنیم که به خاطر حرص و طمع ارزش انسانی خود را زیر سوال بریم.لذا تصمیم گرفتم مطالب این وبلاگ بیشتر حول سپاسگزاری از خداوند و راضی بودن از نعمتات موجود باشد. اطمینان دارم خود امام زمان هم از این کارم راضی هستند .

تصاویر را خوب نگاه کنید و بعد اظهار نظر فرمایید.


 

   

 

 

خدایا تو را شکر به آنچه دادی چون نعمت است .خدایا تو را شکر به آنچه ندادی چون حکمت است .پس خدایا به من بیاموزد پی به حکمت هایت ببرم تا نا شکریت نکنم.