• وبلاگ : کلام برتر
  • يادداشت : خدايا :ما را يک چشم به هم زدن به خودمان وا مگذار
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام .
    براي حمايت از رهبرمان و حفظ خون شهدا و صيانت از آرا’ همه ي آنهايي که پيرو رهبر هستند اين اقدام را انجام دهيم
    همانگونه که ياران خصم با تماس با راديوها و تلويزيونهاي بيگانه بخصوص راديو فردا و بي بي سي فارسي باعث اغتشاش و شيوع ناامني شده اند تمام آناني که عشق رهبر به دل دارند نيز با زبان خود به آنها زنگ بزنند و صدايشان را به گوش همه ي جهان برسانند تا همه بدانند که اگر درگيري پيش آمده و بچه هاي ايران رو در روي يکديگر قرار گرفته اند مقصر رهبر عزيز ما نيست و راي ما هم به خاطر اينکه در خانه بوده ايم به چشم آقايان نيامده و همه ي آحاد مردم ايران سالهاست که با يکدلي کنار هم براي سربلندي ايران و اسلام زير پرچم توحيد زندگي مي کنند و مسبب اصلي اين خونريزيها و درگيريها را ما ملت ايران از بيگانه گان و فريب خوردگانشان مي دانيم .
    بگوييم که اگر تا کنون زنده ايم زيرا وحدت داشته ايم و اين باعث ناخوشنودي آنها شده و هر بار طبلي زده اند و دهلي به دست گرفته اند ولي متاسفانه اين بار کساني پيدا شدند که آب به آسياب دشمن بريزند و مسبب اين کشتارها نه احمدي نژاد است و نه رهبر و نه کودتايي در کار بوده بلکه اين خواست آنها بوده و هست که از صبح تا شب بوق و کرنا به دست گرفته اند و در بين مردم عادي افراد فرصت طلبشان را براي نا امن کردن جامعه فرستاده اند .
    تو را به خدا و به جان امام زمان اگر مي توانيد به هر کسي که دلش براي آرامش و آسايش زير پرچم اسلام مي تپد اين پيام را برسانيد و بگذاريد دنيا بداند که صداي ايران فقط آنهايي نيست که موسوي و کروبي ... به پا کرده اند .
    فقط لطفا اگر هر کسي مي خواهد اين کار را انجام دهد با لحني زيبا و پسنديده ي اسلام که آنها فقط به دنبال اين هستند که نقطه ضعفي از مسلمانان به دست بياورند و پتک کنند و به سر مسلمان بزنند مثل حرفي که رئيس جمهور گفتند ( تشکر از چهل ميليون انسان را نمي گويند و خس و خاشاک که به عده اي فرصت طلب گفتند را مي گويند با همه ي آنهايي بوده که به غير خودش راي داده اند) .
    خدا شما را توفيق دهد انشالله .

    و مکروا و مکرالله والله خيرالماکرين
    اللهم عجل لوليک الفرج