• وبلاگ : کلام برتر
  • يادداشت : ميلاد نور مبارک باد
  • نظرات : 9 خصوصي ، 40 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مريم 

    فکر کردم :
    مثلا اگر انيشتين زنده بود و به من مي گفتند که در فلان خانه است مي تواني ببيني اش، به فرض مي رفتم و ايشان را هم ملاقات مي کردم. چه فرقي براي من داشت ديدن و نديدن ايشان؟؟ وقتي حتي نمي دانم که او در چه زمينه اي فعاليت مي کرده است؟
    موقعي ملاقات با ايشان براي من فرق دارد که کتابهايش را خوانده باشم و از فيزيک چيزي بدانم و آثار تخصصي ايشان را مطالعه کرده باشم و سر در بياورم. آن موقع است که به دليل شناخت او و داشتن آشنايي و مهارت لازم در خصوص تخصص او، ديدن او برايم باارزش است و حرفي براي گفتن دارم. در غير اينصورت ايشان با ديگر آدمها براي من فرقي نخواهند داشت.

    دقيقا حکايت ديدن امام زمان هم همين است. وقتي شناخت و آمادگي لازم براي مواجهه با او نباشد، او در ظاهر انساني است مثل بقيه انسانها. همچنانکه پيامبر انساني بود در ظاهر مثل بقيه انسانها.

    بهتر است اينقدر براي ديدن امام زمان تبليغات نکنيد براي شناخت او راهکار نشان دهيد. آمادگي مواجه با او مهم است. زيارت او چه اهميتي دارد؟

    پاسخ

    خدايا خود شاهد باش که فقط بخاطر رضاي تو مي نويسم وبس سلام .راستش شما که نظر قبلي مرا در ارتباط با گفتگوي بنده با خدا در وبلاگتان به سخريه گرفتيد . اندازه درک و فهم خودتان مي توانيد قضاوت کنيد و من و ديگران نيز همينطور .. مطمئن باشيد حقير يقين دارم که ... و نحن اقرب من حبل الوريد... و يا .... هو معکم اين ما کنتم... ولي بنظرتان چرا همه ما گناه مي کنيم؟اين که زودي بدون هيچ اطلاع قبلي برچسب .... بر ديگران بزنيم همين نشانه اعتقاد نداشتن به ايات فوق است .درسته علم شما خيلي زياده ولي عمل ....آيا زيارت بزرگان گناه داره؟ آيا با چشم ظاهري که همه داريم مي توانيم بعضي چيزها را ببينيم؟ آيا سر کار خانم که اينقدر مدعي هستيد با اندام حسي مي تواني ثابت کني امام زماني هم هست؟ ..مگر به يک دانش اموز خردسال مي شود گفت خدا هست؟ بايد با توجه به داستان و ظواهر امر و ماديات او را قانع کرد..آيا راز ونياز کردن با خدا عقب ماندگيست؟...آيا زيارت امام زمان قابل لمس با اين چشم گناهکار ما است؟ خواهر گلم .. کمي يواشتر ... هر قدر هم علم پيشرفت کند نمي تواند به ان مرحله برسد که افرادي چونان آيت الله بهجت و... رسيدند.. اين مراحل کمتر به سواد و کشف ووو بستگي دارد. .. منم گاهي به علم خودم مغرور مي شدم .ولي وقتي که عمق ايات را بررسي کردم... شرح حال افرادي جون بزرگان عرفاني را مطالعه کردم ديديم ما کجا و آنان کجا ... گاهي به ادمهاي بي سواد غبطه مي خورم ..چون بعضي هاشون با همان دل پاک و بي آلايششون از من و شما جلو زدند... آيا حافظ و مولوي ...عاشق ماديات و ظواهر هستند که اينگونه با معشوقان درد ودل مي کنند؟ نکند دختر وپسرهايي که شعر عاشقانه مي سرايند و در نت هم کم نيست ديوانه اند؟ يا عقب مانده؟.......
    اميدوارم تند روي مر ا ببخشيد و سعي کنيم با چشم دل به اعمال ماورا الطبيعه بنگريم.. خدايا ما را عاقبت بخير بميران