• وبلاگ : کلام برتر
  • يادداشت : تلنگري به مخالفان حجاب....
  • نظرات : 8 خصوصي ، 22 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    برادر عزيزم

    در جواب به صحبتهاي شما در مورد اينكه راجع به دولت و احمدي نژاد چيزي نگيم شايد دروغ باشد و اعضاي بدن ما مي خواهد جواب بدهد

    مي خوام بگم عزيز اعضاي بدن خائنيني مثل احمدي نژاد و رهبر چطور مي خوان جواب بدن يعني نميبيني تو اين مملكت بي صاحب كسائي رو كه نون شب واسه خوردن ندارن شايد شما شبا حداقل نون واسه خوردن دارين، ولي زندگي كه همش نون خوردن نيست، اصلا شايد شما مرتاض هستين و غذا نمي خورين.يا زنهايي كه تو گرماي تابستون با دو سه تا بچه نشستن كنار خيابون به خاطر 100 يا 200 تك تومني بنزين مي فروشن ولي من زياد ديدم. واقعا شما خواب بودين و نديدين چطور همه اجناس يه دفعه قيمتشون 2 يا سه برابر شد.

    عزيزم داره به مردم ظلم ميشه، جواب مخالفت با سيستهاي دولت باتوم و گلوله است،‏ مرگ است.

    حداقل احمدي نژاد باري كه نتونست از رو دوش مردم برداره، باري هم اضافه كرد.

    به جز از علي(ع) که گويد به پسر که قاتل من چو اسير توست اکنون، به اسير کن مدارا

    پاسخ

    الهي لاتکلني الي نفسي طرفه عين ابدا..... خدايا : مرا يک چشم بهم زدن بخودم وامگذار.....
    سلام به داداش گلم.. من احساس مي کنم شما و افرادي مثل شما ذاتا از نظام اسلامي و اينکه عدالت در اين کشور پا بگيرد بدتا ن مي آيد با اينکه هر روز مي بينيد و مي شنويد آن افرادي که شما را مورد بازيچه قرار دادند خود به دنبال چه اهدافي خصوصا اهداف آن استعمارگران زالو صفت بودند. اي کاش کمي هم به وجدانتان رجوع مي کرديد و حداقل کمي فکر مي کرديد که چرا خدا و قران و ائمه را ملاک حرف و عملم قرار نمي دهم و فقط هر چه موسوي و حاميانش مي گويند بدون چون و چرا مي پذيرم. آيا واقعا مطمئني فرداي قيامت مي تواني جواب اين همه مطالبي که متاسفانه از روي غرض و دشمني هست به خدا بدهي؟ نگو فلاني ها اينکارها را کرده اند و من شنيده ام و براي روشن شدن افکار مي گويم.
    من نمي دانم چقدر به قران و خدا اعتقاد داري ولي آيا مي داني همين زبان و گوش و چشم و.... فرداي قيامت در دادگاه الهي شهادت بر اعمال ما مي دهند؟ اگر باور نداري و نمي گويي اين حرفها مثل بقيه حرفهاي احمدي نزاد دروغ است آيه اش را با ترجمه مي دهم بخوان وعبر ت بگير...
    بقيه درنظر بعدي...
    ( ولا تقف ما ليس لک بي علم .ان السمع و البصر والفواد کل اولئک کان عنه مسئولا)..
    اي انسان هرگز به انچه علم واطمينان نداري دنبال نکن چرا که چشم و گوش و دلها همه مسئولند...
    خطالب به خودم.....مگر نمي داني فرداي قيامت همه اعضاي بدنت در محکمه الهي جوابگو هستند
    پس چرا مواظب زبانت نيستي؟چرا با حرفهاي نامناسب دلي را به درد مي آوري و يا مي شکني؟چقدر در اين ايام انتخابات غيبت کردي؟ تهمت زدي؟ با اين حال مي خواي امام زمانت تو را بپذيرد؟
    ( اليوم نختم علي افواهم و تکلمنا ايديهم و تشهد ارجلهم بما تکسبون...
    روز قيامت بر دهان هايتان قفل مي زنيم و دست هايتان با ما سخن مي گويند و پاهايتان بر آنچه کسب کرده ايد شهادت مي دهند.
    من که شخصا مي ترسم از آنروزي که همه پرده ها کنار مي رود و ديگر زمان انکار و گفتن اينها دروغ است و ... گذشته. مطمئن باش من نه دشمني با شما و امثال شما دارم و نه اينکه از اقوام احمدي نژادم .ملاک من خدا و قران است و بس
    حال اين خودت و اين وجدانت .. خود داني داداش گلم...
    آناني که زندان شدند حقشان بود .اگر افراد بد و مزاحم ديگران غارتگران متجاوزان به بيت امال تنبيه نشوند ديگر شما هم جرات نميکنيد حتي روز به تنهايي به سر کار برويد
    ما ايراني ها بعضي هامون مثل ماهي هستيم قدرنشناس درنعمت امنيت زندگي مي کرديم ماهي همين که از اب بيرونش مياندازنند اينقدر تقلامي کند تا به همان زندگي قبلي برگردد
    به شما و بقيه کساني که هنوز از آن مفسداني که با حرفهاي زيبا و فريبنده جوانان بي گناه اين مردم را به خيابانها کشيدند واگر هم الان زنداني اند بخاطر دل پاکشان است بدانيد. ايران صاحب دارد و آن هم امام زمان است .چشم دل بايد باز کرد .
    اميدوارم ذهن پاک دختر و پسرهاي ايران را به طرف خدا هدايت کنيد نه به سمت گناه و فريب و غيبت و تهمت و
    اينهايي که ادعاميکنيد در جبهه حق هستند اگر همين الان فقط صداي يک موشک از امريکا که بطرف اين کشور شليک شود بشنوند در سوراخ موش پنهان مي شوند .بعد فقط نظاره گر باشيد و ببيند چه افرادي جلو دشمنان سينه سپر مي کنند .دارو دسته موسوي و خاتمي و کروبي وجواناني که با دوست دختر و سگ به نماز جمعه مي روند ؟
    يا بچه هاي مخلص پيرو رهبري و مکتب عاشوراي ؟
    از شما تعجبم که اينگونه قضاوت مي کنيد حالا مي فهمم اخر زمان بگونه ي مي شود که حق وناحق به گونه ديگر جلوه ميکند خيال مي کنيد آن شحصي که اخرزمان مردم رافريب مي دهد کيه؟
    مطمئنم از همين دارودسته موج سبزيهايند
    اينقدر سادلوحانه فکر نکنيد که با روي کار آمدن اين عروسکهاي خيمه شب بازي ممکلت گلستان مي شود و فقر از اين کشور رخت مي بندد.
    زمان ائمه هم فقير بود مگر قراره همه مردم مثل هم زندگي کنند؟ . کساني که منافقين و امريکا و اسرائل ازشان حمايت مي کنند بدانيد و مطمئنم مي دانيد دشمن اين ملتند.
    هر چي هم بگويم نه شما قراره سر عقل بياييد و نه من طرفدار شما و گروه دشمن شاد کنه سبزيها شوم.
    به سوره کافرون با دقت نگاه کنيد انگاه منظورم را مي فهميد
    اميدوارم اين پيام اينجا سندي باشد براي فرداي قيامت که مطمئنم حسابرسي واقعا سخته و جانکاست.
    با اين قلب پاکت اگه دلت شکست تو اين ايام با برکت دعاي هم در حق من بکن
    تا درودي ديگر بدرود.