• وبلاگ : کلام برتر
  • يادداشت : انتظار يعني...
  • نظرات : 1 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + يا ثارالله 

    چه شب‌هايي كه در انتظار آمدنت روبروي پنجره انتظار مي‌نشينم و دست بر زير چانه مي‌زنم و به آن سوي پنجره مي‌نگرم تا شايد نقطه‌اي از دور نمايان شود و آن نقطه نوراني باشد .

    تو هماني كه هفت شهر عشق را كوچه به كوچه و كوچه‌هايش را منزل به منزل مي‌شناسي و از خيابان سبزش به انتهايي مي‌رسي كه آسمانش حكايت‌كننده يازده ستاره ديگر است و يازده ستاره نوراني كه هر كدام چراغ هدايت هزاران انسان خاموش بوده‌اند .

    اي اجابت‌كننده‌ي دردها ! ظهور تو بهار سبز زندگي ماست .

    من از خودم شرم دارم كه ادعاي عاشقي امام زمانم را دارم ولي هيچ كاري نكرده‌ام تا زود بيايد . مولاي من و آقاي من بيا تا برايت بگويم كه دست‌هايمان از تهي پر شده است . بيا تا بگويم كه سرماي سوزان ابليس در تمام وجودمان رخنه كرده است . مي‌دانم كه بر همه عالم ناظري اي حاضر غايب .

    اي مولا ! بيا كه بي تو بهار را صفايي نيست . بيا كه از خزان فراقت درخت اميد منتظران رو به خشكيدن است .

    اي سرو قد! هر جمعه كه مي‌آيد از شوق زير سايه‌ات آرام گرفتن بي‌قرارانه به نظاره آسمان مي‌نشينم ولي افسوس كه باز خورشيد جمعه‌ها بي تو غروب مي‌كند .

    كجايي اي آيت الهي تا با اشك‌هايم جان غربت را به اميد وصال بشويم . من اين جاده پرشيب خزان را همچون راه سعي صفا و مروه خواهم رفت تا به بهار زندگي برسم .

    يوسف زهرا ! ديدن چهره زيبايت را كدامين جمعه منتظر باشم كه بي تو زندگي، بي‌معنا دلها تاريك و سرد و چشم‌ها همه منتظرند و به اميد رسيدنت اي مسافر غريب در انتظاريم.